İDO çağdaş hizmetiyle son yıllarda atak yaptı. Hepimiz gururlanıyoruz.
Ama insan kaynakları aynı ölçüde gelişti mi? Önceki gün lodos oluyor ve seferler iptal ediliyor.
Böyle bir kriz anında bilgi almak için İDO'yu arıyorsunuz santral cevap vermiyor.
Müşteri hizmetlerinin 444'lü hattında sadece "dıt" sesi çıkıyor.
Seferlerin iptal olduğu Bandırma iskelesinin numarasını bulmaya çalışıyorsunuz Telekom'da kaydı bile yok. Bir kuruluşun müşteri hizmetleri böyle kriz anında çalışmayacaksa ne zaman çalışacak? Kredi kartıyla aldığınız biletinizi sefer iptal olduğu için geri vermek istiyorsunuz.
Ödeme yapılamıyor.
Bu kez sizden yeniden ücret isteniyor. Paranın 10 gün içinde iade edileceği söyleniyor.
Ya paranız yoksa? Kaldınız. Teknoloji bu kadar gelişmişken sanırım bu aksaklıkları gidermek zor olmasa gerek.