Türkiye'yi dünya tekstil sektöründe nerede görüyorsunuz? C&A'in satın almalarında son 4-5 yılda Türkiye'nin payı her yıl daha çok artar hale geldi. Daha da artacağına inanıyoruz. Türkiye'nin bizim için en önemli özelliği, çok hızlı cevap alabildiğimiz ve ürün kalitesi çok yüksek bir ülke olması. 3-4 haftada Türkiye'den tüm alımı yapabiliyoruz. Türkiye fiyatta biraz yukarıda kalıyor ama hızlı dönüşü ve kalitesi ile çok büyük avantajı ve önde olma yeteneği var. Tabii ki satın almaları da dengelemeye çalışıyoruz. Tüm kuvveti tek bir ülkeye vermemeye çalışıyoruz. Daha basit ürünleri ucuz standart piyasalardan alıyoruz. Ama özellikle detaylı, üzerindeki işlemesiyle, deseniyle ciddi ve hızlı dönüşlü ürün arıyorsak, Türkiye bu konuda önemli bir kaynak. Bizde hızlı dönüşümleri sağlamak çok önemli. Koleksiyon sayımız çok geniş. Ara sezon ürünlerini de sürekli bulunduruyoruz. Böylece mevsim değişikliklerini hızlı takip edip, tüketicilerin ihtiyacına hızlı cevap verebiliyoruz.
En çok hangi ürün grubunda satışınız var? Avrupa'da kadın giyim en önde olduğumuz ürün grubu. Arkasından erkek geliyor. Buradaki piyasaya baktığımızda, yaş ve tüketici profilinin böyle olacağını tahmin ediyoruz. Ama erkek ve çocukta da güçlü bir ürün portföyümüz var.
Bedenlerinizin aralıkları yabancı olduğumuz aralıklar. Ürünlerinizin ölçüsü Türk tüketicisine uyacak mı? Bedenlerimiz Avrupa beden ölçüsüne uygun. Türkler Avrupa'ya göre farklı yapıya sahip. Çok geniş koleksiyonumuzdan bu farklı yapıya sahip olanları seçtik.
Sizi takip ederek Türkiye pazarına girecek markalar olur mu? Önümüzdeki dönemde dünyada rekabet ettiğimiz markaları burada göreceğimize inanıyoruz. Ama önce gelmenin avantajını kullanmak istiyoruz.