Türkiye pazarına girerken fiyat politikanızı nasıl belirlediniz, hangi markaların ürünlerini takibe aldınız? LC Waikiki, Collezione, Marks&Spencer, Koton, Mango, Mothercare, Carrefour ve Migros gibi tüm rakip olabilecek markaların piyasadaki durumlarına ve fiyatlamada nasıl bir strateji izlediklerine baktık. Çünkü biz bir piyasaya girdiğimizde mutlaka uygun fiyatlı olmak isteriz. Zaten bundan sonra pazara rekabetçi bir şekilde girebileceğimize karar verdik. Amacımız kaliteyi en ucuza satmak. Türk tüketicisine sanki farklı bir şeymiş gibi farklı bir fiyattan kesinlikle ürün sunmayacağız. Fiyat ve kalite konusunda son derece açık ve net olmak istiyoruz. Türkiye'de büyük bir alanı doldurduğumuza inanıyoruz. Türk tüketicisi kaliteyi daha uygun fiyata aldığına emin olunca markamızla daha da yakınlaşacaktır. Çünkü tüketicimizle güven ilişkisini kurup o şekilde büyümek istiyoruz. Bu nedenle son yıllarda başta Almanya olmak üzere en çok güvenilen marka seçiliyoruz.