Okandan: İkinci mağaza da İstanbul'un Avrupa yakasında açılacak. Hedefimiz, 3 yılda 20 mağazaya ulaşmak.
C&A Türkiye Finans Direktörü Berna Kural Okandan, Türk tekstil sektöründeki büyümenin devam ettiğini, bu doğrultuda mağaza sayısını hızla artıracaklarını söyledi.
Pazarlamada ve mağaza konumlandırmasında Türkiye'ye özel çalışmalarınız oldu mu? Mağazamızı, müşterimizin ürünü kendisi seçip, rahatça görebileceği ve kendi bedenini çok rahat bulabileceği bir şekilde düzenliyoruz. Destek olacak mağaza elemanlarımız her zaman var ama öncelik tüketicinin rahat bir şekilde aradığını kendisinin bulmasını sağlamak. Mecidiyeköy'deki mağazamız, 3 bin 100 metrekarelik çok geniş bir mağaza. Ailenin her bireyine yönelik ürünler bulunabiliyor. Ürün yelpazesi çok geniş. Müşterilerimize Baby Club, Palomino, Here&There, Clockhouse, Yessica, Angelo Litrico, Your 6th Sene, Westbury, Rodeo ve Canda olmak üzere 10 farklı marka sunuyoruz. Mağazanın girişinde doğru yönlendirmeleri yapıyoruz. Girişte hem kadın hem erkek ürünlerini bulunduruyoruz. Çocuk giyim bölümünde her zaman gösterdiğimiz bir video ve çocukları oyalayacak bir alanımız var. Fiyatlarımız 4 YTL'den başlıyor ve 279 YTL'ye kadar çıkıyor.
Türkiye pazarına yönelik hedefleriniz neler? Türk tekstil sektörü son yıllarda yüzde 40'a yakın oranda büyüdü ve büyümeye de devam edeceği öngörülüyor. Biz de mağaza sayısını yıl sonuna kadar 5'e, 3 yıl içinde 20'ye çıkarmayı hedefliyoruz. İkinci mağazamızı da İstanbul'un Avrupa yakasında açmayı planlıyoruz.