Ankara Giyim Sanayicileri Derneği Başkanı Canip Karakuş, küresel kriz ortamında giyim sektöründeki fiyatların satıcı için külfete, alıcı için ise fırsata dönüştüğünü belirtti.
SERT REKABET Kriz yüzünden yeni sezon satışlarının düştüğünü, bu yüzden de markaların çareyi indirime gitmekte bulduğunu söyleyen Karakuş, sezon başı olmasına rağmen yüzde 50'lere varan indirim yaşandığını kaydetti. Kâr marjı yüzde 5-10 arasına inen firmaların sürümden kazanmaya çalıştığını vurgulayan Karakuş, hazır giyimde daralmanın süreceğini, indirim ve kampanyalarda çok sert rekabet yaşanacağını ifade etti. Karakuş, mevsimin ılık geçmesinin de kışlık satışlarını düşürdüğünü vurguladı.