Halkın şikayetlerinin yeterli ilgi görmediğinden yakınan Tüketiciler Birliği Başkanı Kaya, 'İlgi yerine tüketici art niyetle suçlanıyor' dedi.
Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Nazım Kaya, kendilerine tüketicilerden gelen şikayetleri yetkili birimlere ilettiklerini, ancak yeterli ilgiyle karşılaşamadıklarını söyledi. Kaya, son olarak başlarına gelen bir olayı şöyle anlattı: "Kütahya'da bir markette tarihi geçmiş ürün satıldığına dair, Kütahya İl Müdürlüğü'ne bildirimde bulunduk. Kütahya Tarım İl Müdürlüğü ise, duruma el koymak yerine bize bu işle uğraşmamamız gerektiğini söyledi. Onları Tarım Bakanlığı'na şikayet ettik. Tüketici, art niyetle suçlanarak kaderine terk ediliyor."
'Denetim yetersiz' Tarım Bakanlığı'nın da yeterli denetim yapmadığını iddia eden Kaya, "Fırınlarda hamam böceği çıktı diye fırıncıyı suçlamak yerine, 5 yıldır oraya gitmeyen Tarım Bakanlığı'na hesap sormalıyız" dedi.