Güncel | Yazarlar | Güne Bakış | Ekonomi | Aktüel | Magazin | Spor | Televizyon | Saklambaç | Astroloji | Arşiv | Ana Sayfa
Bugün: 29 Haziran 2008  
Yazar Arşivi
Anadolu Jet'ten kim şikayetçi?
Tapu çalışanları rahatsız
'Kabataş otobüs durağına dikkat'
Dilenci enflasyonu!
'Yüzde 5 sadaka!'
Çocuk okutmak...
Acil şikayet hattı

Anadolu Jet'ten kim şikayetçi?

THY bir süredir, Ankara çıkışlı iç hat seferlerinde Anadolu Jet ismiyle hizmet veriyor. Anadolu Jet, THY markasının güvencesi altında yolcuya sunulan ilave servislerin yalınlaştırılmasıyla elde edilen maliyet avantajının bilet ücretlerine yansıtılarak daha geniş halk kitlesinin hava ulaşım hizmetinden yararlanabilmesi amacıyla geliştirilen yeni bir iş modeliyle çalışıyor. Bu uçakların biletleri diğerlerine göre daha ucuz olurken, verilen hizmet de o nispette azalıyor. Ama vatandaş böylece uçağa binme keyfini yaşıyor.

İŞADAMLARI KIZGIN
Fakat uçaklarda sunulan hiz metin azaltılması, özellikle iş dünyasının bu seferlere tepkisini artırıyor. Ticaret odaları, gerek rekabet gerekse hizmet kali tesizliğini gerekçe göstererek şikayetlerini bir bir açıklıyor.
İşadamları uçaklarda birinci sınıf mevkiinin yani "business class"ın olmaması, yine CIP salonunun kullanılamamasına ve uçuşlardan mil kazanılmama sına tepki gösteriyor. CIP için 20 YTL ek ücret isteniyor.
Bu arada, Antalya uçuşlarının da bu uçakla olmasının, özellikle iç hatları kullanan turistler açısından da kötü bir imaj oluşturduğu öne sürülüyor. Antalyalı turizmciler mutlaka alternatiflerin de ortaya konulmasını istiyor.

HERKES BİNSİN
Vatandaş açısından bakınca bu uçakların biletleri daha ucuz. Bu yüzden hiç uçağa binemeyen kesim için de hava yolu imkanı açılmış oluyor. Vatandaş, gideceği yere daha hızlı ve rahat ulaşıyor. Üstelik ilk 29 koltuk 29 YTL gibi bir ücretle satılıyor. Diğer koltuklarda ise ücret vergiler dahil 59 YTL. Bugüne kadarki rakamlara baktığımızda, ilk 1 ayda Ankara merkezli yolcu sayısında yüzde 65 artış sağlanmış. Bu da ilginin büyüklüğünü gösteriyor.
THY özel havayolu şirketleriyle böylece bir rekabet içine girerken, bundan vatandaş faydalanıyor. Sanırım buradaki hizmet ve ikramların kalitesi biraz daha artarsa ve özellikle mil konusu çözülürse, vatandaş için da ha da avantajlı bir hale gelecek.
YAZARIN ÖNCEKİ YAZILARI
 Noterlerin bir teklifi var   / 28-06-2008
 Trafikte Türk usulü hareketler   / 27-06-2008
 Noterden araç satışı kaldırılmalı mı?   / 26-06-2008
 Tarihe saygısızlık   / 25-06-2008
 Futbolda primler akademi oluyor   / 24-06-2008
 Utanmamız gereken uyarılar...   / 22-06-2008
 Yine kayıt parası   / 21-06-2008
 Keneyi yanlış ilaçlama çoğaltıyor   / 20-06-2008
 KEY'de hakkınızı arayın   / 19-06-2008
 Sigarayla her gün yollar hastaneler duman oluyor   / 18-06-2008
Fax : 0212 3543791
GÜNCEL
Derman Derman var doktor yok
Türkiye'deki ilik nakli hastalarının yüzde 30'una derman olan...
'Türban siyasi simge değil'
Sen şehit oğlusun!
Felç eden kurşun
Taciz cinayeti
Bodrum'da orman yangını
Maktum ailesi Antalya'da
SPOR
Kanarya'da Kanarya'da 'Yenge' şoku
İspanyol golcünün menajerliğini de yapan Nuria'nın, Roma Manchester...
Itandje tamam gibi
Fener için kumar
Büyük ihmal
Delgado yumuşadı
Noter tasdikli firar belgesi!
Şampiyon kim olacak!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HAVA DURUMU
İSTANBUL °C °C 
ANKARA °C °C 
İZMİR °C °C 
ANTALYA °C °C 
ADANA °C °C 
EKONOMİ
IMKB E: 35.829,400 D:% -2,05
DOLAR S: 1,223 D:% 0,49
EURO S: 1,924 D:% 0,58
AKTÜEL
GÜNE BAKIŞ
EKONOMİ
GÜNCEL
  Güncel | Yazarlar | Güne Bakış | Ekonomi | Aktüel | Magazin | Spor | Televizyon
| Saklambaç | Astroloji | Mobil Takvim | Reklam | Künye | Ana Sayfa
    Takvim Servisi
   
Turkuvaz Medya Grubu Copyright © 2003, 2008 - Tüm hakları saklıdır.
Turkuvaz Gazete Dergi Basım A.Ş.
Turkuvaz Medya Dijital
Hepoku Sabahtan Al Haberi