Türban... "Sayınhocam,herkesinkonuştuğubaşörtüsühakkındanedenyazmıyorsunuz?" * Çünkü konu çamura döndü, çamurun içine girmek istemiyorum. Ama madem ki sordunuz, kısa da olsa cevaplamaya çalışayım. Kur'an'da bir kelime vardır. Bu kelime hem Maide 90 hem Nur 31 hem de Bakara 219'da geçmektedir. Kelimenin kökü "hamere"dir. Mayalanmak, örtmek, alkol manalarına gelmektedir. Bizim "hamur" dediğimiz de bu kelimeden gelmektedir. Ortak manası ise "örtmek"tir. Nur 31'deki "örtü" anlamı ile Bakara 219 ve Maide 90'daki "alkol" anlamı "örtmek" anlamında buluşmaktadır. "Alkol" anlamından hareket edersek şu soruyu sormamız gerekiyor: Alkol neyi örtüyor? Alkol, kafanın içindeki bilinci örtüyor. O zaman Nur 31'deki "hamr", yani örtünün neyi örtmesi gerekiyor? O da kafanın dışını örtmelidir. Her 2 ayetteki örtme olayı, kafa ile alakalıdır. Kelimeden doğan bu manaları herhangi bir kaygı ile tartışamazsınız. Öyle Kur'an'dan 2 kelime bilmeyenler bu tartışmayı oluşturamazlar. Size konunun kök hücresini veriyorum. Kafanın içini örten "hamr" ile kafanın dışını örten "hamr"ın gen yapısı aynıdır. Onun için Nur 31'deki "hamr" denilen örtü kafa ile ilgili bir örtüdür. Benim bu açılımımı okuyan, işiten ve anlayanlar Nur 31'deki başörtüsünü taksınlar. Giyin anlamına gelen "darb" kelimesinin "ala" cer harfi ile kullanıldığını da görmeli ve onun üzerinde düşünmelidirler.
Laikliğiistismarediyorlar Peki, kıyamet nereden kopuyor? Türkiye'de muhalefet partilerinin sosyal mühendisleri yoktur. Sosyal mühendisler, toplumun dini ve kültürel yapısını iyi bilmelidirler. Siz burada bir avuç kız öğrencinin baş örtüsü ile uğraşırken, Anadolu kadınlarının gönlünü kırıyorsunuz. Böyle bir siyaset başarıya ulaşabilir mi? Muhalefet böyle davranırsa, hem iktidarın ekmeğine yağ sürer hem de kendisini zehirler. Diğer taraftan laikliği de istismar ediyorlar. Ayrıca türban veya başörtüsünü siyasi bir amaçla takan kızlarımız bilsinler ki çok büyük günah işlemektedirler. Eğer siyasi bir amaçla başörtüsü takan varsa, onun Müslümanlık'ı tartışılır, onun işi ortalığı karıştırmaktır. Ben, başörtüsü takanların dini inancı için taktığına inanıyorum ve bundan hiçbir şüphem yoktur. Kadın haklarını savunanlar kadınların başörtüsü üzerinden siyaset yaparlarsa, özde değil, sözde hak savunucusu durumuna düşerler. Başörtüsü özgürlüğü verilerek gündemimizden çıkmalı, ülkenin ana konularına geçilmelidir. Bir kız öğrencinin başörtüsü bir diğerinin ağzında olmamalıdır. Kızlarımıza bilgi akıtarak aydın dünyanın bir üyesi olmasını öğretelim.