'Sattığımız mal bizi ilgilendirmez'
İzmit'te PS GOLD'dan 26.03.2007 tarihinde ZyXEL marka bir ADSL modem satın aldım. Ürünü birkaç ay kullandıktan sonra arızalandı. Satıcıya durumu bildirdim. Teknik servise yönlendirdiler. 03 Eylül 2007 tarihinde belirtilen yere gidip garanti belgemle birlikte arızalı modemi verdim. İstanbul merkeze göndereceklerini ve 3 hafta içinde sağlam şekilde teslim edileceğini belirttiler. 'ARTIK İŞE YARAMAZ' Aradan haftalar geçti ne arayan vardı ne de soran. Ben aradığımda da İstanbul'dan cevap beklediklerini söylediler. Sonunda İstanbul'daki servisi aradım. Görevli de yurtdışından parça gelmesi gerektiğini söyleyerek telefonu kapattı. Bunun üzerine ürünü satın aldığım firmayı aradım. 'Biz sadece ürünü satarız diğer yönü bizi ilgilendirmez' cevabını verdiler. Şimdi bütün tanıdıklarıma bu firmanın 70 YTL'lik ürünlerine sahip çıkamadıklarını anlatıyorum. Modemi de kendilerine bağışlıyorum. Gönderseler de hiç işime yaramayacak. Çünkü başka bir modem aldım. (Asım Yağız-İzmit)