SEÇİMLERİN ekonomiye etkisinin az olacağını düşünen İzzet Karaca, bu konuda şu değerlendirmede bulundu: "Şu ana kadar biz tüketici eğilimlerinde aşağı giden bir şey görmedik. Türkiye 5-10 yıl önce olduğu yerde değil. Önceden Cumhurbaşkanlığı seçimi ya da şu andaki bekleme dönemi gibi dönemlerde kurlar çok yukarı gidip gelebilirdi. Bugün hiçbir şey olmuyor. Bu, Türkiye'deki istikrarın bir göstergesi. Ama artık en büyük hedef, makrodaki düzelmenin mikro seviyede insanlara yansıtılması olmalı."
YATIRIMLAR SÜRÜYOR Seçimler nedeniyle Türkiye'deki yatırımlarında bir duraksama yaşanmasının söz konusu olmadığını kaydeden Karaca, sözlerini şöyle sürdürdü: "Türkiye'de farklı kategorilerde 100 milyon YTL'lik yatırımımız devam ediyor. Unilever Türkiye olarak 2010'a kadar yılda ortalama yüzde 15-20 oranında büyüme hedefliyoruz. Bu hedef, kapasite artırımını zorunlu kılıyor. 7 fabrikamızdaki üretim, piyasadaki ürünlerimizin yüzde 90'ına denk geliyor."