DYP, 1994 yerel seçimlerinde olduğu gibi siyasal iletişim faaliyetlerini 1995 seçimlerinde de Cenajans'a emanet eder. Merkez sağın iki büyük partisi, liderleri aracılığıyla bu seçimde de kavgaya boyutlarını büyüterek devam etmektedirler. DYP kampanyasında ağırlıklı olarak Mesut Yılmaz'a ve Necmettin Erbakan'a ilişkin eleştiriler yer almıştır. Kampanyada o güne kadar olduğundan farklı bir şekilde illüstrasyonlardan yararlanılmıştır. "Engelleri aşalım, haydi Türkiyem" başlığının bulunduğu ilanda Avrupa yolundaki Tansu Çiller'in arabasının önüne düşen iki büyük taş Necmettin Erbakan ve Mesut Yılmaz'dır. Aynı ikili, "Biz yaparız, onlar yıkar" ilanında Tansu Çiller'in inşa etmekte olduğu duvarı ellerindeki kazmalarla yıkmak için koşmaktadırlar. Aynı başlıklı bir başka ilanda Tansu Çiller Avrupa'ya doğru bir köprü inşa etmekte, ancak rakip ikili köprüyü dinamitlemektedirler. Özellikle ANAP ve Mesut Yılmaz karşıtlığı ile Refah korkusunun kullanıldığı DYP kampanyası DYP'nin kendini ifade etmesini engellemiştir denebilir. Kampanyada, tanımsız, içi boş vaatler dışında hiçbir somut dönüşüm ve programa yer verilmemiştir.