Sektörün büyüklüğü ve pazar payınız nedir? Türkiye'de toplam deterjan pazarı 2005'te 360 milyon dolardı. Yarısını çamaşır, yarısını bulaşık deterjanı oluşturuyor. Bunun da yüzde 10-15'i bulaşık makinesi deterjanı ve diğer özel temizlik ürünlerinden oluşuyor. Biz zincir mağazalarda kendi markamızla yüzde 5-10 arasında, özel markalı ürünlerde yüzde 40'a yakın pazar payına sahibiz. Şu anki ürünlerimizin yüzde 80'ini Türkiye'de ilk olarak biz ürettik. Örneğin jel bulaşık makinesi deterjanında Türkiye'deki tek üreticiyiz. Bu ürünle yenilikçilik ödülü aldık. Diğer ürünümüz sıvı çamaşır deterjanı. Bununla da aynı ödülü aldık. Yıllardır Amerika'da kullanılan çamaşır deterjanının yüzde 80'i sıvı. Bu konuda Türkiye'deki yabancı markalar da atağa geçti. Toz deterjanlarda temizleyici madde yüzde 15-20'dir. Gerisi dolgu maddesidir. Yani yüzde 80'i atık olarak gidiyor. Sıvı ve jelde ise dolgu maddesi su. Ayrıca yumuşatıcıya da ihtiyaç yok. Etken madde dışında çevreyi kirleten hiçbir şey kullanmamış oluyorsunuz. Ayrıca durulama daha kolay olduğu için daha çok su ve enerji tasarrufu yapmış oluyorsunuz.