Bunlara dikkat 1- Söz konusu merkezin bir bankayla anlaşmasının olup olmadı ğını kontrol edin. 2- Türk Telekom için mutlaka tahsilat merkezi numarasını arayın. 3- Verilen tahsilat makbuzlarının ve mühürlerin resmi olup olmadığını araştırın. 4- Bankayla anlaşmalı merkezlerde resmi logolu tabela bulunuyor. 5- Faturanızı yatırır yatırmaz ilgili kurumu arayarak borcunuzun ödendiğini söyleyin. 6- Sürekli bu tür bir merkezden yatırmak zorundaysanız, ilgili banka ya da kurumu arayarak işyerinin resmi olup olmadığını sorun.
Beraat ettiler KORSAN fatura merkezleri hakkında kurumlar davalar açıyor. Fakat kurumların herhangi bir zararı olmadığı için birçoğu beraatle sonuçlanmış. Hukukçular, burada zararı tamamen tüketici çektiği için, şikayetçi olması gerekenin de tüketici olduğunu belirtiyor.