Kart mağdurları ne yapacak?
Dün kredi kartı aidatlarına itiraz edilmesi gerektiği yönünde bir yazı yazmıştım. Telefonlarım yine kilitlendi. Öncelikle kart aidatının ekstrenizde belirtilmesi gerekiyor. Daha sonra ekstredeki bu kaleme yazılı olarak itiraz edebilirsiniz. Bunun yöntemi de ekstrelerde belirtiliyor. Dernekler var Ayrıca bankanızın müşteri temsilcileriyle de konuşarak izleyeceğiniz yolu öğrenebilirsiniz.. Bu arada, tüketicilerin sözleşmeleri çok iyi okumalarında fayda var. Atacağınız imzalar ile birçok şartı önceden kabul etmiş oluyorsunuz. Tüketici sorunlarının çözümü için uğraşan birçok dernek var. Bazılarının telefonları şöyle: Tüketiciler Birliği (0212) 567 97 44, Tüketiciler Der. (0 212) 660 47 48, Tüketicileri Koruma Der. (0212) 210 27 24, Tüketiciyi Koruma Der: (0216) 349 85 10, Tüketici Hakları Merkezi (0212) 611 10 00