'Tencereler ucuz kaynasın' diye 600 üründe fiyat indi
Real Hipermarketleri, krizle ortaya çıkan durgunluğu aşmak için yıl boyunca 600 temel ihtiyaç maddesini, kaliteden feragat etmeden en ucuz fiyatla müşterilerine sunuyor....
Real Hipermarketleri, 2009 yılında aile bütçelerine katkıda bulunmak üzere yıl boyu sürecek uygulamalarına başladı. Bunlardan ilki, müşterinin satın alma gücüne katkı sağlayacak fiyat indirimleri. Bu çerçevede 600 temel ihtiyaç maddesinin fiyatları indirildi. Kampanya ile ilgili bilgi veren Real Hipermarketleri Genel Müdürü Kubilay Özerkan, 2008'in başı ile sonu arasında sepet ortalamasında yüzde 10 civarında düşüş bulunduğunu, alışveriş sıklığının ise arttığını bildirdi.
'UCUZA KAYMA EĞİLİMİ ARTTI' Ekonomik durgunluğun tüketici alışkanlıklarını hızla değiştirdiğini, bu değişimin 2008'in son 4 ayında artarak devam ettiğini ve piyasada ucuza kayma eğilimi olduğunu söyleyen Özerkan, ailelerin tencerelerini daha ucuza kaynatmalarını sağlamak için geliştirdikleri 5 ayaklı programın ilk ayağını gerçekleştirdiklerini söyledi. Kubilay Özerkan, bu kapsamda özellikle temel ihtiyaç maddelerinden oluşan 600 kategori belirlediklerini, kaliteden feragat etmeden en ucuz ürünü müşterilerine sunmayı amaçladıklarını vurguladı.