Fiat markasıyla özdeşleşen küçük otomobillerin en ünlüsü olan 500'ün yeni nesli Türkiye'de de satışa sunuldu. Fiat, 500 ile Türkiye'de genç ve trend düşkünü müşteri kitlesinin peşine düştü.
Avrupa pazarlarında satışa sunulmasının ardından geçen 1 yıla yakın sürede, 260 bin adedi aşan sipariş alan Fiat 500, fuarla birlikte Türkiye'de de satışa sunuldu. 28 bin YTL'den başlayan anahtar teslim satış fiyatıyla pazara giren Fiat 500, ilk etapta 1.2 litre 69 HP ve 1.4 litre 100 HP'lik benzinli motor seçenekleriyle satın alınabiliyor. Pop, Lounge ve Sport adı verilen 3 farklı donanım paketi bulunan Fiat 500'ün baz ekipman versiyonunda EBD destekli ABS, 7 havayastığı, klima, MP3 çalarlı müzik sistemi, gibi donanımlar bulunuyor.
YENİ MÜŞTERİ PEŞİNDE Fiat İş Birim Direktörü Okan Baş, "Avrupa'da Fiat'ın yükselen marka imajını ve yenilikçi tasarım/teknoloji anlayışını en iyi biçimde yansıtan Fiat 500 ile Türkiye'de de yeni hedef kitlelere ulaşmayı amaçlıyoruz" açıklamasını yaptı. Okan Baş, Avrupa'da satışa sunulduğu tüm ülkelerde kısa sürede büyük ilgi gören 500'ün, Fiat'ın yükselen marka imajını yansıtan en önemli modellerin başında yer aldığını söyledi.