KEY konusunda itirazların yapılması gerektiğini zaman zaman yazıyorum. Bu arada bazı vatandaşların kurumlarda sıkıntı çektiğini de aktarmıştık. Sosyal Sigortalar Genel Müdürü İbrahim Ulaş ile görüştük. Kendisi bu konuda tüm birimlere talimat verildiğini ve itirazların kabul edildiğini, çözüm için de çalışmalar yapıldığını aktardı. İllerdeki kurum temsilciliklerinde KEY konusuna bakan ayrı üniteler de ihdas edilmiş. Buralara müracaat ederek durumunuzu aktarıp, oradaki yetkililerden sağlıklı bilgiler alabilirsiniz. Tabi itirazların yazılı ve usulüne uygun olarak yapılması gerekiyor. İtiraz dilekçelerinin nasıl yazılacağını daha önce bildirmiştik. Bu konuda yeniden bilgi vereceğiz. Bu arada Ziraat Bankaları'na yaptığınız itirazların geçerliliği yok hatırlatalım. Bankadaki görevliler sadece kendilerindeki belgeler ile ödeme yapıyor.