KEY sorunları sürüyor, bizim de telefonlarımız susmuyor. Vatandaşlar kendilerine söylendiği gibi dilekçeleriyle SGK'ya başvuruyor. SSK, Emekli Sandığı ve BağKur'un ilgili müdürlükleri bu tür vatandaşların başvurularıyla doluyor. Bu arada vatandaşların Ziraat Bankaları'na da itiraz için müracaat ettiklerini duyuyoruz. Bu konuda muhatap SGK ve işyerleriniz olmalı. Ziraat Bankaları'nın yapacağı hiç bir şey yok.
Ama asıl önemli olan SGK'nın bazı müdürlüklerinde vatandaşa kötü muamele edildiği yolunda iddialar da geliyor. Şimdilik bu müdürlüklerin isimlerini yazmıyoruz. Ama buradan tavsiye edelim; vatandaşa kötü davranmayın. Haksızlığa uğrayan insanların başvurularını usulüne göre alın ve elinizden geliyorsa çözün. Yıllarca sırtından para kesilmiş insanların bu parayı kanunun emrettiği gibi geri almak istemelerinden daha doğal ne olabilir? Bu haklarını kullanmalarını kimsenin engellememesi gerekiyor. Siz de usulüne uygun dilekçelerinizi kabul etmeyen kurumları bize bildirebilirsiniz.