Ürün pazarlama
BU hafta Konya-Galatasaray maçı ertelendi, bir gün sonra oynandı. Galatasaray kazandı ama Uğur'u kaybetti. Kayseri-G.Antep, Ankaragücü-Trabzon, Beşiktaş-Ankaraspor maçları da çok güç şartlarda oynandı. Aslında hepsinin iptal edilmesi gerekirdi. İşin gerçeği bu sahalarda futbol oynanmaz. Buz hokeyi oynanır ama futbol oynanmaz. 21. Yüzyıl'a girdik. Futbola ödenen para milyar dolarlarla ifade ediliyor. Demek ki elindeki malı iyi pazarlayacaksın. Ama asıl önemli olan müşteridir. Onlar olmazsa olmaz. Böyle sahalarda top oynatırsan müşteri memnun olmaz. Karda beyaz toplarla maçı oynatırsan müşteri gene memnun olmaz. O yüzden diyorumki şu sahaların altına ızgara koyun, ısıtma sistemini hayata geçirin çok mu zor. Futbolun vitrini sahadır, futbolcudur. Oraya iyi bakamazsan ürününü iyi pazarlayamazsın. Milli maçlarda bir futbolcuya 100 binlerce dolar prim veren zihniyetten bunları beklemek zordu ama yeni federasyondan artık şu güzellikleri beklemek hakkımızdır diye düşünüyorum.