Reklamlar hatalı
Okurlarımızdan Murat Eroğlu, reklamlardaki mantık hatalarına dikkat çekmiş. Özellikle de reklamların veriliş sıralarına değinmiş. Eroğlu'nun mailini aldıktan sonra ben de dikkatle izledim ve ne kadar haklı olduğunu gördüm. Mesela bir diş macunu reklamı yayınlanıyor. Reklamda çayın dişler üz erindeki negatif etkilerinden dem vuruluyor, dişlerimizi nasıl sararttığı anlatılıyor. Bu reklamın hemen ardından ise bir çay reklamı veriliyor. Çay firması 'en iyi çayı'n kendilerine ait olduğunu iddia ediyor. Ehh insan ister istemez dişlerini en iyi bu çayın sarartacağını düşünüyor. O da bir yana geçtiğimiz gün bir hijyenik ped reklamı izliyoruz; hijyenik pedlerde poşet devrinin bittiği anlatılıyor. Benim bildiğim poşet devri geçeli zaten 10 yıl oluyor. Sektörde bir yenilik olmayınca, reklamcılar da 10 yıllık yeniliği ısıtıp önümüze sürmüş...