1.5 milyar dolarlık kuruyemiş piyasası hareketlendi. Ülker, Peyman markasını aldı. Pepsi'nin FritoLay'i, Malatya Pazarı'nın dağıtımını üstlendi. Euronut da 'Paşa' markasıyla piyasada....
Toplam cirosu 1.5 milyar dolara ulaşan kuruyemiş sektörü iyice hareketlendi. Ülker, Peyman'ı alarak sektöre girerken; Pepsi Co. şirketlerinden FritoLay, Malatya Pazarı'nın dağıtımını üstlendi; Euronut da 'Paşa' markasıyla piyasaya adım attı. Para dergisinin haberine göre; Ülker, kuruyemiş sektöründeki Eskişehirli Peyman markasını satın aldı. Teklifin Ülker'den geldiğini belirten Peyman Pazarlama Direktörü Ayhan Güneş, şu anda erken olduğunu ifade ederek, detay vermekten kaçındı. FritoLay ise kuruyemiş sektöründeki Malatya Pazarı'yla dağıtım konusunda anlaşma imzaladı. Malatya Pazarı yetkilileri, "Bundan sonra FritoLay'le daha çok noktaya ulaşacağız. Türkiye'de başarılı bir sonuç elde edersek, FritoLay kanalıyla bütün dünyaya çıkacağız" diye konuştu.
TADIM'DAN FABRİKA 'Paketlenmiş kuruyemiş' denilince ilk akla gelen isimlerden olan Tadım, yeni bir fabrika daha kurmak için Gebze Organize Sanayi Bölgesi'nde 50 bin metrekarelik bir yer aldı. Hareketlenen sektöre bir yandan da yeni markalar katılıyor. Euronut Gıda'nın 'Paşa'sı da bunlardan biri.