Outlet centerların tüketicilerin alışverişin yanında tüm ihtiyaçlarını karşılayabileceği mekanlar olduğunu anlatan Olivium Outlet Center Genel Müdürü Murat İzci, "Biz uygun fiyatlarımızla bilinçli müşteri grubuna hitap ediyoruz" diyor. Outlet mağazalarda yıl boyu süren indirimli satışın yanı sıra birçok kampanyanın da yapıldığını anlatan İzci, kaliteli ürünlerin ekonomik fiyatlarla sunulduğunu söylüyor. Olivium Outlet Center'a ilginin kriz döneminde arttığını belirten İzci, şu tespitte bulunuyor:
'KÂRDAN FEDAKARLIK EDİLİYOR' "140 mağazamız var. Müşteri ihtiyaçlarını belirleyerek, daha programlı geliyor. Bir kişi ortalama 14 dolar harcıyor. Yazın sadece pazar günü 41 bin, kışın 55 bin kişi geliyor." Piyasanın genelinin outlet olmaya başladığına dikkat çeken İzci, "Daha çok ürün satılıyor, çünkü kârdan fedakarlık ediliyor" diye konuşuyor. 2009 yılının ortasında eski Yimpaş binasında Olivium Outlet Center Ümraniye adıyla yeni bir merkez açacaklarını anlatan İzci, 36 bin metrekare net kiralanabilir alana sahip olacak merkezin 50 milyon dolarlık yatırımla gerçekleşeceğini ifade ediyor.