Shell-Turcas birleşmesinde istenen hedefler tutturulabildi mi? Shell ortaklığından önce Türkpetrol olarak 650 istasyonumuz vardı. Özellikle Türkiye'nin Batı bölgelerinde en iyi noktalardaydık. Shell'in de yaklaşık 650 istasyonu vardı. Sistem birleşince bin 300 istasyonla ve satışlarda Türkiye'nin en büyük ikinci akaryakıt dağıtım ağı kurulmuş oldu. Son 12 ayda dönüşüm yapılan Türk Petrol istasyonlarında ortalamada yüzde 30'un üzerinde bir satış artışı yakaladık. Bu oran bazı istasyonlarda yüzde 100'e ulaştı. Birleşmeden doğan bir çok operasyonel verimlilik ve tasarruflar var. Daha fazla madeni yağ, LPG satılmaya başlandı. İstenen verim 12'nci aydan itibaren yakalanmaya başladı. Bundan sonra da satış artışı devam edecek. Sektörde liderliği hedefliyoruz.