MÜCEVHERAT zinciri Dubaili Damas Group, 75 milyon dolarlık yatırımla Türkiye'de 5 olan mağaza sayısını 2 yılda 25'e çıkaracak. Damas Group CEO'su Tawhid Abdullah, "Amacımız Türkiye'deki mevcut mücevherat pazarından ekstra pay almak değil, bugüne kadar sektör tarafından önemsenmemiş kitlelere ulaşmak" diye konuştu.
164 MİLYAR $'LIK PAZAR Dünyada mücevherat pazarının 164 milyar dolar olduğunu anlatan Abdullah, büyük markaların bu pastadan sadece yüzde 5-7 oranında pay alabildiğine işaret etti. Abdullah, "Starbucks'ın kafe kültüründe yarattığı değişimi, kendi sektörümüzde yaratmak istiyoruz. Sektörün sorunu gençlere doğru servisi verememiş olmasıdır. Onların isteklerini, ihtiyaçlarını göremedik" dedi.