PEK çok partide seçim bürosu kurmaz bile... Veya kurulsa da etkin olarak yararlanılamaz. Türk siyasal iletişim tarihindeki en başarılı örnek, AKP başta olmak üzere Milli Görüş geleneğinden gelen partilerin kurduğu Seçim Koordinasyon Merkezi'dir. SKM; bu partilerin iktidara gelmesinde çok etkili olmuş, başarılı bir devamlı propaganda birimidir. Pek çok parti seçimlerde sandık görevlisi dahi bulamazken, Mili Görüşçü partiler bu birim aracılığıyla seçimlerden aylarca önce, tüm seçim işlerini titizlikle koordine edebilmiştir. Seçim büroları partilerin savaş karargahına benzetilebilir. AKP örneğindeki gibi daimi bir karargah kurulamasa bile, en azından seçimlerden 1 yıl önce bu büro oluşturulmalıdır. Seçimler bittikten sonra, elde edilen bilgi, deneyim ve hatalar tasnif edilerek kaydedilmeli ve tüm bunları bir sonraki seçim için ilgililere teslim ettikten sonra büro kapatılmalıdır.