* İç piyasadaki hareketlilikle Türkiye pazarına daha fazla yönelmiştiniz. Yaşanan belirsizlik kararınızı etkiledi mi? 2006'da 15.3 milyon adet beyaz eşya üretildi. Bunun 10.3 milyonu ihraç edildi. Şu anda dayanıklı tüketim mallarındaki küçülme yüzde 6'ya ulaştı. Faizlerin artışından kaynaklanan bir olumsuzluk söz konusu. Yılbaşından bu yana satışlar kötü gidiyor. Türkiye'de para pahalı. O nedenle taksitle alışveriş de pahalıya gelmeye başladı. Ancak küçülmenin en önemli nedeni siyasi gelişmeler. Siyasi belirsizlik tüm tüketicilerin ne olacağını görmek için beklemeyi tercih etmelerine neden oluyor. Ancak bu politik durumun etkisinin çok fazla olacağını düşünmüyoruz. Seçimlerin ardından pazarın tekrar büyümeye geçeceğine inanıyoruz. Sektörde yüzde 5'lik büyüme bekliyoruz ve bu, Avrupa pazarlarına göre çok iyi seviye. Ayrıca birçok ürünün pazar payı çok düşük ve insanların gelirleri artmaya başladı.
* Lüks ürünlerinizin satışı daha fazla artıyor... Lüks ürünlerin tüketicileri belli ve krizden etkilenmiyorlar. Aslında 2 trend var. Tüketici ya çok ucuz ürüne gidiyor, çünkü ihtiyacı var ya da hiç almıyor ve krizin geçmesini bekliyor. Türkiye'de bunu görüyoruz. Kriz zamanlarında beklemeye geçiliyor. Aslında lüks ürün pazarında fazla talep artışı yok. Ucuz ürüne yöneliş daha fazla.