Sadi Fansa, McDonald's'ın 20 yıllık Türkiye macerasını anlatırken, en iyi ve en kötü dönemleri de açıkyüreklilikle sıraladı: "1986'dan 90'lı yılların sonuna kadarki dönem, McDonald's'ın agresif biçimde büyüdüğü bir dönemdi. Ancak, 2001'deki ekonomik krizden sonra, şirket 2 yıl süren bir yeniden yapılanmaya girdi, verimsiz olan 60 restoranını kapatarak yüzde 40 küçüldü. Bu süreç içinde birçok işletmeci (franchise) sistemden ayrıldı. Dolayısıyla bu işletmeci restoranlarının bir kısmı devralınıp kapatıldı, bir kısmı da merkeze bağlanarak faaliyetine devam etti. Bu durum da şirket için ciddi maliyetler ortaya çıkardı. McDonald's Türkiye, yeni yapılanma sonucunda kâr artışı açısından önemli mesafeler kaydederek, 2004'e kıyasla 2005'te ulaştığı satış, müşteri sayısı ve kâr artışı konusundaki performansıyla bağlı olduğu Asya Pasifik ve Ortadoğu Bölgesi'nde 1'inci, dünyada 3'üncü oldu. 2005'teki artışlar 2006'da da devam etti ve McDonald's Türkiye 37 ay arka arkaya pozitif satış artışı bildiren nadir ülkelerden biri oldu."