* Metro mağazalarında en çok satılan ürün kalemleri hangileri? Araba ve ilaç hariç, aşağı yukarı herşeyi sattığımızı söyleyebilirim. 25 bin kalem civarında malımız var. Satışlarımız gıda ağırlıklı. Bizim için en stratejik grup markalı ürünler değil, balık, meyve, sebze ve ettir. Bunların değeri, birçok markadan daha kıymetlidir. Çünkü bunları satın alırken, tüketici olarak daha fazla vakit harcarız. Bir deterjan markası, Metro da satsa, Harvey Nichols da satsa, Vakko da satsa aynı üründür.
* Metro Group Türkiye'den ne kadar alım yapıyor? Metro Group'un Türkiye'den aldığı malın değeri yıllık 600 milyon euroyu aştı. En çok alınan kalemler arasında tekstil, elektronik eşya, beyaz eşya, meyve-sebze ve balık olduğunu biliyorum.
* Peki ne kadar istihdam yaratıyorsunuz? Sadece Cash&Carry'de 2 bin kişiye doğrudan istihdam sağlıyoruz. Dolaylı olarak baktığımızda ise bu rakam 3 bine çıkıyor. Müşteri sayımız 600 bine ulaşmış durumda.