* Türk hazır giyim firmalarına öneriniz nelerdir? Benim inancım şu; Türk firmalarının yüzlerini Batı'ya çevirmemesi lazım. Yoksa gelişmeleri son derece az olur. Bir Türk giyim firmasının Avrupa'da veya ABD'de başarılı olma şansı çok az. 1-2 firmayla kalıyor. Önemli olan sektörün ayağa kalkması. Kaç tane Mavi Jeans var? Bu markaları çoğaltırsak mesele çözülür. Bu nedenle yönümüzü Kuzey'e, Doğu'ya ve Güney'e çevirmemiz gerekiyor. Burada başarılı olma şansımız yüzde 50'nin üzerinde. Sektörde ayakta kalmak istiyorsanız, değişime ve yeniliğe açık olmak zorundasınız. Çok hızlı hareket etmeli, çabuk karar vermelisiniz. Eğer bunları yapamazsanız, kaybedersiniz. Bizim mevcut markaların hepsi de buna alıştı.