Abone sayısını artırmak isteyen GSM operatörleri arasındaki yarış iyice kızıştı Avea'dan sonra, Telsim ve Turkcell de yeni tarife paketleriyle oldukça iddialı.
Türkiye cep telefonunu çok sevdi. Yakın zamanda hayatımıza girmesine rağmen, cep telefonu abone sayısında adeta patlama yaşanıyor. Teknoloji düşkünlerinin yakından takip ettikleri pazar, GSM operatörlerinin de kıyasıya yarışına sahne oluyor. Cep telefonunda abone sayısının büyük bir hızla 35 milyona ulaşmasıyla, GSM operatörü şirketler arasındaki rekabet bir anda resmi ve özel kurum çalışanlarına sıçradı.
İSTEDİĞİN KADAR MESAJ ÇEK! Avea'nın 5 milyon abonesinden 2 milyonunu kurumsal abonelik paketleri oluşturunca, Telsim ve Turkcell de çalışanlara yönelik sınırsız ya da belli bir süre bedava konuşma imkanı sağlayan, istenildiği kadar kısa mesaj olanağı veren cazip tarifeli paketlerini devreye soktu. Böylece cep telefonu aboneleri arasında en cazip tarife avı start aldı! Toplam abonelerinin yüzde 40'ı kurumsal paket abonelerinden oluşan Avea'nın ardından Telsim, "Kurumsal Aile", Turkcell de, "Kurumsal Tarifeler" paketini devreye soktu. Aycell'le başlayan "Kurumsal Abonelik ve Personel" tarifeleri Telsim ve Turkcell'e de yayıldı.
UYGULAMALARI FARKLI Aycell'le birleşmenin ardından 'kurumsal abonelik' uygulamasını daha da yaygınlaştıran Avea, anlaşmalı kurum ve kuruluş sayısını 300'e çıkardı. Avea'nın bu uygulaması, çalışanların hem kurum içi, hem de yakınlarıyla cazip koşullarda görüşme yapmasına imkan sağlaması, 7 milyon aboneye hizmet veren Telsim ile abone sayısı 23 milyon 500 bine ulaşan Turkcell'i de harekete geçirdi. Kurumsal abonelik konusunda yarışan3 GSM operatöründen, yarışta öne çıkmak isteyen Telsim, kontörlü hat abonelerinin de kurumsal abonelik paketlerinden yararlanmasına imkan sağlıyor. Avea kuruluşlarla tek tek anlaşmayı tercih ederken; Turkcell, tüm kuruluşlara tek bir tarife uyguluyor.