Güncel | Yazarlar | Güne Bakış | Ekonomi | Aktüel | Magazin | Spor | Televizyon | Saklambaç | Astroloji | E-gazete | Ana Sayfa
Bugün: 30 Ocak 2009  
Yazar Arşivi
Gözünüzü reyting bürümüş
Ya aşk ya yemek

Gözünüzü reyting bürümüş

Geçen hafta sormuştum, hatırlarsınız; "Neden özel televizyonlar Gazze için bir yardım programı düzenlemiyor?" diye... Bu sorumun yanıtı duyarlılığına her daim inandığım ve yıllardır takip ettiğim Yüksel Aytuğ'dan geldi. Türk televizyonlarında Gazze'deki çığlığı duyan programcı sadece Yüksel Aytuğ oldu. Aytuğ'un Kanaltürk'te he r Çarşamba ekrana gelen 'Medyatik' programının bu haftaki bölümü 'Gazze'ye ayrılmıştı. Bunun haberini aldığım anda gerçekten büyük mutluluk duydum. Çünkü tüm dünyada büyük bir yıkım ve tepki yaratan "Gazze'deki sivillerin ve çocukların" durumuna Türk televizyonlarının tepkisiz kalması beni fazlasıyla üzüyordu. Özellikle BBC gibi güçlü kuruluşların 'tarafsızlık' maskesi altında taraf tuttuğu bir ortamda Yüksel Aytuğ elini taşın altına soktu. Ve beklediğimiz üzere medyanın önemli, kuvvetli ve saygın isimlerinden büyük destek gördü. Zaten aksi beklenemezdi. Takvim gazetesi olarak bizim verdiğimiz desteği, Gazze'ye giden haberin duayeni Savaş Ay da programa katılarak pekiştirdi. Savaş Abi'nin günlerdir yaptığı haberler sayesinde Gazze'deki organ kaçakçılığına dikkat çekildi. Kızılay'ın başlattığı yardım kampanyası daha büyük kitlelere ulaştı.
Buraya kadar her şey tozpembeydi. Herkes duyarlı ve içtendi. Egolarını bir yana bırakan birçok ünlü sima aynı noktaya dikkat çekmiş, tek yürek olmuştu. Ancak diğer kanallar 'Ana Haber Bültenleri'nde reyting almak için cayır cayır ver dikleri Gazze görüntülerini haber bülteninde bırakmaya kararlıydı. Medyatik'in karşısında birbirinden iddialı programlar vardı. Çünkü hiçbir kanalın bu çabaya destek vermeye niyeti yoktu. Aklıma yine Okan Bayülgen'in anlattığı ve imrendiğim yayıncılık anlayışı geldi. Avrupa'nın herhangi bir ülkesinde örneğin Fransa'da bir kanal yardım programı yayınlıyorsa, diğer kanallar bu yayına yardımcı olmak için reyting almayacak programlarla saat dolduruyor. Böylelikle verdikleri desteği gözler önüne seriyor. Ancak Medyatik'in yayınından sonra bir kez daha anlaşılıyor ki, Türkiye'de her şey sadece reyting için yapılıyor. Yine ellerinize sağlık Yüksel Aytuğ!
YAZARIN ÖNCEKİ YAZILARI
 İki harika reklam   / 29-01-2009
 Yarışmadan başka format yok mu?   / 28-01-2009
 Kırmızı yüksek ökçeler   / 27-01-2009
 Bu kadar tantana neden?   / 23-01-2009
 Seyircinin isteği göz önüne alınmıyor ki!   / 22-01-2009
 Evli evine, köylü köyüne döndü!   / 21-01-2009
 Üzerlerine düşeni yaptılar   / 20-01-2009
 Kanalı değiştirdim   / 19-01-2009
 Yeni çilemiz 'Yemeğe Bizdeyiz'   / 16-01-2009
 Melankolinin derecesi ayarlanmalı   / 15-01-2009
GÜNCEL
Avukata Avukata 'aşk' kurşunu
kadına ve babaannesine kurşun yağdırdı Çılgın aşık kendisine karşılık...
Gece hayatı boşattı
Sağanak ölüm
Kayısıya kanser vız gelir
Mühendis kız Türkiye...
Ceset objektife takıldı
Bekir adım attı
SPOR
Van Van Bommel'e kanca
Sarı-Lacivertli yönetimin, sezon sonu sözleşmesi bitecek Van Bommel'e...
Dede çözüm arıyor
Dönüm noktamız
Beşiktaş'ı seviyorsan istafa et
Emre sevinci
Bu hasret bitecek
Real Madrid'in Yattara ısrarı
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HAVA DURUMU
İSTANBUL Yağmurlu 9°C 7°C 
ANKARA Karla Karışık Yağmurlu 6°C 1°C 
İZMİR Sağanak Yağışlı 15°C 9°C 
ANTALYA Kuvvetli Sağanak Yağışlı 14°C 6°C 
ADANA Kuvvetli Sağanak Yağışlı 15°C 11°C 
EKONOMİ
IMKB E: 26.162,990 D:% -2,03
DOLAR S: 1,620 D:% 0,22
EURO S: 2,120 D:% -0,84
AKTÜEL
GÜNE BAKIŞ
EKONOMİ
GÜNCEL
  Güncel | Yazarlar | Güne Bakış | Ekonomi | Aktüel | Magazin | Spor | Televizyon
| Saklambaç | Astroloji | Mobil Takvim | Reklam | Künye | Gizlilik Bildirimi | Bize Ulaşın | Ana Sayfa
    Takvim Servisi
   
Turkuvaz Medya Grubu Copyright © 2003, 2008 - Tüm hakları saklıdır.
Turkuvaz Gazete Dergi Basım A.Ş.
Turkuvaz Medya Dijital
Hepoku Sabahtan Al Haberi