Yataktan, modüler mobilyaya kadar geniş ürün gamına sahip Yataş, mobilya ürünlerini artık Enza markasıyla üretecek. Öncelikle yemek ve yatak odası takımlarını pazara sunan Enza, ürün gamına genç odası ve salon takımlarını da ekleyecek. Yataş, Enza markasıyla yaklaşık 7 milyar dolarlık mobilya pazarından ilk yıl için yüzde 2-3 düzeyinde pay almayı hedefliyor. Yataş, Enza'yı ilk kez İstanbul Mobilya Fuarı'nda, bayilerine tanıttı. Yataş'ın bir yatak markası olarak algılandığını ve bu nedenle mobilya pazarından gerekli payı alamadığını belirten Yataş Genel Müdürü Aykut Coşkan, şöyle konuştu: "Türkiye'de 6.5-7 milyar dolarlık bir mobilya pazarı var. Bu pazardan istediğimiz payı alamadığımızı düşünüyoruz. Tüketiciler Yataş'ı yatak markası olarak algılıyor. Bundan sonra Enza markasıyla mobilya ürünlerimizi sunacağız."