Özellikle alışveriş merkezlerindeki stant ve kiosklarla tüketicinin karşısına çıkan bardakta mısır, 1 milyon dolarlık yatırımla kafe zincirine taşınıyor. Bu yıl, 10 Daily Fresh Kafe hizmete girecek.
Daily Fresh'i Türkiye'ye getiren Taze Mısır Gıda ve Dış Ticaret'in Genel Müdürü Mehmet Daniş, "Stantlarda başlayan lezzet akımı bardakta mısırı 1 milyon dolarlık yatırımla kafe zincirine taşıyoruz" dedi. Türkiye'de bardakta mısır lezzetini ilk kez 2006'da tüketicilerin beğenisine sunduklarını hatırlatan Daniş, özellikle alışveriş merkezlerindeki stant ve 'kiosklarla' tüketicinin karşısına çıkan Daily Fresh'i, artık modern ve şık kafelerde de tüketicilerle buluşturacaklarını söyledi. Daily Fresh için ilk günden beri kafe konseptini öngördüklerini belirten Daniş, şunları kaydetti:
Stantlarda satışa devam "Stant ve kiosklarda satışlarımıza devam edeceğiz. Bizden sonra herkes mısırcı oldu. Biz 'mısırcı' değil, 'Daily Fresh' markasının temsilcisiyiz. Daily Fresh sadece mısır üretmiyor. Üretilen diğer ürünler kafelerimizde yer alacak." Daniş, 2009'da açılanlarla birlikte toplam 10 Daily Fresh Kafe'nin hizmete gireceğini söyledi. Daily Fresh'in Türkiye'de yaygınlaşmasında işletmeci açısından cazip kazancının da etkisi olduğunu ifade eden Daniş, şöyle devam etti: "Türkiye'deki en çok kazandıran franchiselerden olan Daily Fresh kafe konspetlerinde de aynı stratejiyi uyguluyor. 30 bin dolar franchise bedeli alınıyor. Asgari 20 metrekare olan kafelerin tefrişatı da Daily Fresh tarafından sağlanıyor. Bunun için ise ortalama 50 ila 70 bin TL arasında bir para harcanıyor. Franchise bedeli 30 bin dolar karşılığında Daily Fresh, işletmeciye mısırı ücretsiz veriyor."