Güncel | Yazarlar | Güne Bakış | Ekonomi | Aktüel | Magazin | Spor | Televizyon | Saklambaç | Astroloji | E-gazete | Ana Sayfa
Bugün: 19 Ocak 2009  
KONUYLA İLİŞKİLİ DİĞER YAZILAR
Yeni 'E' çağı başladı
Chery M11'e, C-NCAP'ten 5 yıldız
Kış lastiğini internetten alabilirsiniz
Dizel Cayenne Şubat'ta Türkiye'de
Başarı anahtarı: Müşteri memnuniyeti

Başarı anahtarı: Müşteri memnuniyeti



Müşteriyle ilişkisi en uzun süren sektörlerin başında otomotiv geliyor. Ödenen meblağın yüksek olmasının yanı sıra uzun yıllar kullanılması nedeniyle otomobil sahiplerinin markayla ilişkisi ürünü satın aldığında bitmiyor. Dolayısıyla otomotiv sektöründe başarılı ve kalıcı olmanın yolu, ürün kalitesiyle birlikte satış sonrası hizmet kalitesinden geçiyor. Bu konuya yeterince önem vermeyen bazı firmaların, pazar payı kaybettiğine, bazılarının da satış sonrası hizmet kalitesi sayesinde nasıl yıldızlaştığına son 10 yılda tanıklık ettik. Son yıllarda müşteri memnuniyeti konusunda en dikkat çekici atılımları yapan firmalardan biri de GM Türkiye oldu. Fayda sağlanmalı Opel, Chevrolet ve Saab markalarıyla farklı müşteri gruplarına hitap eden GM Türkiye'nin yetkilileri, "Yeni ve yaratıcı servis, hizmet ve ürünlerimizle müşteri memnuniyet ve sadakatini en üst seviyeye çıkarmak" cümlesini ağızlarından düşürmüyor. 2009 yılı içerisinde de yüzde 25 indirimli servis kampanyasının devam edeceğini, garanti süresi biten araçlara özel yakıt çeki hediyesi, avantajlı bakım paketleri ve hediye kampanyaları düzenleyeceklerini söyleyen GM Türkiye yetkilileri, "Müşteri ile en ilgili marka olma" prensibine sıkı sıkıya bağlı olduklarının altını çiziyor. Ekonomik kriz nedeniyle müşterilere yeni finansal avantajlar sağlayacaklarını söyleyen yetkililer, müşteri memnuniyeti ve sadakatini sağlayamayan firmaların, orta ve uzun vadede zorlanacaklarını söylüyor. Biz de rekabet ne güzel şey diyoruz.


HALİT BOLKAN

DİĞER EKONOMİ HABERLERİ
70 bin memur alınacakTüketiciyi sevindiren karar
'Konut kredileri % 5-6 artar''Esnaf da işsizlik parası alsın'
Rusya ile Ukrayna...Üretim molalarına devam
Yeni 'E' çağı başladıMOL 1.5 saat içinde boşaldı
'Yerli malı'na davetKOBİ'lere 500 milyon...
MÜSİAD: Hâlâ yoğun bakım...İlaçta sahte kupür alarmı
Memur emeklilerinin zamlı...Bu hafta gözler sicil affında
SAKLAMBAÇ
Ferhunde'nin Ferhunde'nin bodyguardı modaya uydu!
Oyuncu Deniz Çakır'ın dizide ve gerçek hayatta sevgilisi olan Nihat...
Nilüfer aşka geldi
Podyumların yeni gözdesi
Sinem bizim yengemiz olur
Bu albüm konuşulur
Acı azalır mutluluk kalır
Sağlığınızı 'uyu'tmayın
AKTÜEL
Hamas: Hamas: Acil ateşkes
Tek taraflı ateşkesi önce kabul etmeyen Hamas, dün sürpriz bir karar...
İsrail: Çekiliyoruz
Sokaklar ceset dolu
Liderlerden destek çağrısı
Başkent'te öfkeli sesler
Obama memnun!
15'lik İngiliz gelin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HAVA DURUMU
İSTANBUL Çok Bulutlu 12°C 2°C 
ANKARA Parçalı Bulutlu 8°C -3°C 
İZMİR Çok Bulutlu 14°C 5°C 
ANTALYA Çok Bulutlu 15°C 8°C 
ADANA Sağanak Yağışlı 16°C 5°C 
EKONOMİ
IMKB E: 25.741,710 D:% 0,43
DOLAR S: 1,635 D:% 0,99
EURO S: 2,164 D:% 0,82
MAGAZİN
SPOR
GÜNE BAKIŞ
GÜNCEL
  Güncel | Yazarlar | Güne Bakış | Ekonomi | Aktüel | Magazin | Spor | Televizyon
| Saklambaç | Astroloji | Mobil Takvim | Reklam | Künye | Gizlilik Bildirimi | Bize Ulaşın | Ana Sayfa
    Takvim Servisi
   
Turkuvaz Medya Grubu Copyright © 2003, 2008 - Tüm hakları saklıdır.
Turkuvaz Gazete Dergi Basım A.Ş.
Turkuvaz Medya Dijital
Hepoku Sabahtan Al Haberi