Turkcell, 2008 yılında 6 milyon müşterisine, yaptığı marka işbirlikleri ile 120 milyon TL'lik avantaj sağladı. Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Lale Saral Develioğlu, gnçtrkcll ve işTcell'in, sinemadan alışverişe, yiyecekten ulaşıma çeşitli markalarla yaptığı işbirlikleri ile kullanıcılarına, 75 ilde 3 bin 271 noktada, 120 milyon TL fayda sağladığını söyledi. Develioğlu, Turkcell'lilere 2008'de ihtiyaçlarına ve kullanım alışkanlıklarına hitap eden 800 farklı kampanya sunduklarını hatırlattı. Develioğlu, 2009'da da marka işbirliklerinin devam edeceğini kaydetti. Turkcell Kurumsal İlişkiler ve İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Koray Öztürkler ise, krizle dakika konuşma oranlarında ciddi bir düşüş beklemediklerini belirterek, "Bu mevsimde zaten konuşma süreleri düşer. Kriz döneminde, mevsimsel düşüşü katarak baktığımızda ise konuşma sürelerinde ilerleme bile olduğunu görüyoruz" dedi.