Uygun fiyata ürün satan outletler vatandaşın gözdesi oldu. Sefaköy ArmoniPark'a kriz 'vız' geldi, indirimlerle müşteri sayısını ikiye katladı.
Tüm dünyayı etkisi altına alan krizle birlikte, vatandaş en uygun ürünü aramaya başladı. İstanbul ve Anadolu'da birbiri ardına açılan alışveriş merkezleri (AVM) ise vatandaşa uygun ürün sunabilmek için yarışa girdi. Bu yarış içerisinde outlete dönüş favori oldu. Yeni AVM'ler outlet olarak açılırken, eskiler de isimlerinin sonuna 'Outlet' ekleyerek uygun fiyata ürün satmaya çalışıyor.
'1.2 milyon müşteriye ulaştık' İstanbul Sefaköy'ün ilk ve tek AVM'si olan ArmoniPark Outlet Center da kriz dinlemiyor. Açılalı 9 ay olan AVM, müşteri sayısını her geçen gün artırıyor. Mayıs'ta 600 bin ziyaretçiyi ağırlayan AVM, Aralık'da ise 1 milyon 200 bin ziyaretçiye ulaştı. ArmoniPark Genel Müdürü Muhsin Erkoç, başarılarını doğru yer, doğru zaman, doğru marka dağılımı ve hedef kitleyi doğru belirlemeye borçlu olduklarını söyledi. 'İndirimle tavladık' Açılıştan beri outlet olduklarını vurgulayan Erkoç, "Kimileri gibi, sonradan ya da tabela outleti değiliz. Markalarla, AVM açılmadan yaptığımız anlaşmalarla, uygun fiyatlı ürünler sunuyoruz" dedi. Halkı kampanyalarla tavladıklarını kaydeden Erkoç, "Krizde birçok AVM problem yaşarken, bizim işlerimiz tıkırında" diye konuştu.