Kurban satıcıları da çağa ayak uydurdu. Marketlerle rekabet etmek zorunda kalan satıcılar, taksitli satışlar karşısında promosyon silahını çekti. Müşteriyi kendilerine çekebilmek için akla hayale gelmeyen yöntemler deneyen hayvan satıcıları, pazarlık sırasında her türlü vaadde bulunuyor. Fiyatlarda geçen yıllara oranla çok fazla fark olmadığını söyleyen satıcılar, "Bu kriz vatandaşın alım gücünü etkiledi. Marketlerin kredi kartı ile satışlarına ilgi gösteriliyor. Nakit satışları artırmak için hediye veriyoruz" diyor. İzmir'de bir hayvan satıcısı ise değeri 5.5 bin YTL olan danayı satın alana koç veriyor. Bir diğer satıcı ise en pahalı koçlarından alan müşterilerini cep telefonu ile ödüllendiriyor. Mardin'de bir satıcı da koyun alana 5 litre benzin hediye ediyor.