Cem Yılmaz'ın yeni filmi daha gösterime bile girmeden bir rekor kırdı. 9.5 milyon dolar bütçeli film; sponsorluk anlaşmalarıyla şimdiden 5.5 milyon dolarlık kazanç elde ederek tarihe geçmeyi bildi.
Cuma vizyonda 5 Aralık tarihinde izleyiciyle buluşmaya hazırlanan A.R.O.G şimdiden bir rekora imza attı. Cem Yılmaz imzasıyla taşıyan ve fantastik öğeler bulunan filmin bütçesi 9 milyon dolarla tüm dikkatleri üzerine çekmeyi başarmıştı. Ancak A.R.O.G'un asıl dikkat çekici yanı; film öncesi yapılan promosyon çalışmaları ve filme aktarılan sponsorluk bütçelerinden kaynaklandı.
Birçok sponsor Film için özel olarak internet sitesi, A.R.O.G kitabı ve iletişim ürünleri hazırlandı. Türk Telekom, TTNET ve AVEA'nın ardından merakla beklenen sinema filmine Adidas da sponsor oldu. Cem Yılmaz, bu sponsorluk anlaşmalarıyla 9.5 milyon dolar bütçe ayırdığı filmiyle şimdiden 5.5 milyon dolarlık kazanç elde etti. Bu da bir rekor olarak sinema tarihimize geçti.