İTO'nun önderliğinde reel sektörün başlattığı 'Alışveriş İçin Gün Bugün' kampanyası krize gol attı. 75 bin mağazanın indirimi piyasayı canlandırdı.
İstanbul İstanbul olalı böyle alışveriş görmedi. Ne kriz, ne lodos İstabulluları durduramadı. İndirim ve kampanya çılgınlığı yaşanan İstanbul'da, özellikle alışveriş merkezleri dolup taşıyor. İstanbul Ticaret Odası (İTO) ve Büyükşehir Belediyesi tarafından Cumartesi günü başlatılan 'Alışveriş için gün bugün kampanyası'nın etkilerini görmek için alışveriş merkezlerini dolaştık. Cumartesi günü şiddetli lodos ve yağışa rağmen yollara düşen İstanbullular uzun zamandır durgunluktan şikayet eden alışveriş merkezlerine yoğun saatler yaşattı. Yılbaşı ve bayram alışverişi arefesinde yaşanan görüntüler mağaza sahipleri ve çalışanların yanı sıra, alışveriş için gelen müşterileri de şaşırttı. İstinye Park'tan Akmerkez'e, Metrocity'den Marka City'ye birçok alışveriş merkezindeki mağazaların tamamına yakını, indirim ve kampanyalar sayesinde dolup taştı.
ANADOLU HAREKETİ Kriz beklentisinin perakende sektörüne zarar vermemesi amacıyla İTO'nun başlattığı 'Alışveriş İçin Gün Bugün' kampanyası kapsamında, İTO üyelerinin indirim ve promosyonlarla katıldığı kampanya ilk günlerini başarıyla geride bırakınca diğer şehirler de harekete geçti. Özellikle Ankara ve İzmir'de katılımların beklendiği kampanya, özellikle kriz söylentilerinin yaratacağı etkinin önüne geçmek için başlatıldı.