Toksöz Grubu şirketlerinden Sanset Gıda, 2007 yılında 77 milyon dolara satın aldığı Sagra ve markaları Tadelle, Sarelle, Gol ve Gofy'yi yenilenen yüzüyle tüketiciyle buluşturuyor. 1930'larda kurulan Sagra'nın çikolataları, değişen içerikleri ile tüketicinin kalbini fethetmeyi hedefliyor. 10 yıldır iletişim çalışması yapılmayan 29 yıllık marka Tadella ile diğer markalar reklamlarla tüketiciye yeniden hatırlatılacak. Düzenlenen toplantıda konuşan Toksöz Holding Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Toksöz, Ordu'daki Sagra fabrikasını, 9.5 milyon YTL'lik yatırımla, mekaniğinden otomasyonuna yenilediklerini kaydetti. 2008-2009 yılı toplamında fabrikaya yaptıkları yatırım miktarının 30 milyon YTL'yi bulacağını ifade eden Toksöz, şu an 50 bin ton olan yıllık üretim kapasitesini de yeni yatırımlarla artırmayı hedeflediklerini belirtti. 33 yıldır ilaç sektöründe bulunan bir grup olduklarını belirten Toksöz, insan sağlığına verilen önemin, çikolatalara da yansıtıldığını kaydederek, "Ürünlerimizde katkı maddesi, boya ve trans yağ yok. 2009'da 100 milyon YTL'lik ciro hedefliyoruz" diye konuştu.