Carrefour markalı ürünlerin fiyatını 3 ay dondurduklarını açıklayan CarrefourSA Genel Müdürü, gelecek 3 yılda 7 bin kişilik yeni istihdam yaratacaklarını vurguladı.
CarrefourSA, 'Aile Bütçesini Koruma Kalkanı' adlı kampanya ile temel gıda ürünlerinde her gün en ucuz ürün garantisi veriyor. CarrefourSA Genel Müdürü Guillaume Vicaire, Carrefour markalı ürünlerde fiyatları en az 3 ay için dondurduklarını, fiyat takip sistemlerini güçlendirdiklerini, bu kapsamda da daha ucuzunu bulana 10 kat fazlasını geri ödemeyi taahhüt ettiklerini söyledi.
Ucuzunu bul, ödülü al Türkiye pazarına girdikleri 1993'ten itibaren toplam 2 milyar YTL'lik yatırım yaptıklarını, bu yıl çift haneli büyümeye devam edeceklerini belirten Vicaire, "CarrefourSA büyümesini enflasyona karşı savaşarak ve indirimler yoluyla sağlıyor. Bunun için her hafta 400 bin ürünün fiyatını kontrol ederek en uygun fiyatları sağlamaya, Carrefour markalı ürünlerle, ulusal markalı ürünler kalitesinde yüzde 15-20 daha ucuz fiyatlar sunmaya çalışıyoruz" diye konuştu. Yıl sonuna kadar 9 mağaza daha açacaklarını anlatan Vicaire, "3 yıl içinde hem kalifiye hem vasıfsız işgücüne fırsat yaratacak şekilde 7 bin kişilik istihdam yaratmayı hedefliyoruz" dedi.