Resmi distribütörü olmayan Lexus, fuarda nabız yokluyor
Toyota'nın başta ABD pazarı için yarattığı lüks otomobil markası Lexus, 2010 yılında Türkiye pazarına girmeye hazırlanıyor. 1989 yılında doğan Lexus markası başta Mercedes ve BMW ile Kuzey Amerika ve Arap ülkelerinde rekabet edecek şekilde konumlandırılmıştı. Hızlı bir gelişim gösteren marka, ekonomik kriz ortamlarında bile lüks otomobil satışları pek etkilenmeyen Türkiye'de ilk kez Autoshow fuarında tanıtılıyor. Lexus Avrupa ile distribütörlük görüşmelerine devam eden Toyotasa'nın Genel Müdürü İbrahim Orhon, yaklaşık 15-18 aylık bir dönemde ilk Lexus yetkili satıcısını açmayı planladıklarını açıkladı. Lexus özellikle hibrid teknolojiye sahip araçlarıyla Avrupalı rakiplerine göre daha avantajlı.