OMO Dünya Başkanı Aline Santos, 'Kirlenmek Güzeldir' kampanyasını en iyi Türkiye'nin hayata geçirdiğini belirterek, 'Dünyaya sizi örnek gösterdik' dedi.
'Kirlenmek Güzeldir', 'Her Çocuğun Çocuk Olmaya Hakkı Vardır' sloganları ile hızlı büyümesini sürdüren OMO, şimdi de tassarufu konu alan yeni bir kampanya başlattı. Kampanyanın tanıtım toplantısına OMO Dünya Başkanı Aline Santos da katıldı. Santos, OMO'nun 2004'te global marka konumlandırması olarak benimsediği 'Kirlenmek Güzeldir' felsefesini ilk ve en iyi hayata geçiren ülkelerin başında Türkiye'nin geldiğini söyledi. Aline Santos, "Tüm dünyadaki yöneticilerimize Türkiye'deki ekibi örnek gösterdik" dedi.
'DÜNYAYI EĞİTİYORUZ' Türk yöneticilerin tüm dünyadaki OMO'lara gidip eğitimler verdiğini söyleyen Santos, "Ayrıca şu an 200 OMO yöneticisi, 3 gün sürecek konferans için İstanbul'da bulunuyor" diye konuştu.
Türk deterjan pazarı: 740 milyon YTL Toplam deterjan üretimi: 340 bin ton OMO'nun pazar payı: Yüzde 26