Organize perakende sektörünün ciro açısından 2'nci büyük oyuncusu, mağaza anlamında da lideri olan BİM'in CEO'su Jos Simons, "Bizim esas işimiz, tüketiciyi lüks ya da pahalı ürünle şımartılmasının şart olmadığını, düşük fiyatla da tüketicinin şımartılabileceğini göstermek" dedi. Cirolarının yarısının özel markalı ürünlerden geldiğini dile getiren Simons, kârlılık ile fiyat arasındaki denge hakkında ise "Lüksü satarak çok kâr edebilirsiniz, ama sonuçta bunun faturasını tüketici öder. O yüzden akıllı tüketici bizim önceliğimiz. Biz de bu yöntemle lüks mal satar gibi kâr edebiliyoruz" değerlendirmesinde bulundu. 2008 yılının kendileri için çok başarılı bir yıl olduğunu söyleyen Simons, ilk 6 ayda yüzde 50'lik bir büyüme yakaladıklarını belirtti. Simons, bu büyümenin yüzde 20'sinin yeni açılan mağazalardan geldiğini dile getirirken, yıl sonunda mağaza sayısının 500'e çıkacağını ifade etti.