Türkiye'de yıllardır 'en çok satan model' unvanını elinde tutan Renault Symbol yenilendi. Yeni Renault Symbol, 9 Ekim tarihinden itibaren Türkiye'de....
Küçük sedan sınıfının lideri olmasının yanı sıra yıllardır Türkiye'nin en çok satan otomobili olan Renault Symbol, büyüyen boyutları ve modern tasarımıyla bu unvanı bırakmamak için elinden geleni yapmış gibi görünüyor. Oldukça modern bir sedan tasarımına sahip olan Symbol, bağımsız bir model olarak geliştirilmiş. 26 ayda geliştirilen ve yatırım bütçesi 100 milyon Euro'yu bulan yeni Symbol'ün yaratılmasında Türk mühendisliği de önemli paya sahip. Bursa'da üretilen Symbol, Orta Doğu, Rusya, Doğu Avrupa ve Afrika pazarlarına ihraç edilecek. Büyük farları ve ızgarasının üzerindeki kalın krom çıtasıyla hemen fark edilen bir yüze sahip olan yeni Symbol'ün yüksek arka kısmını hareketlendirmek için yatay çizgiler kullanılmış. 4.26 metrelik uzunluğuyla geniş bir iç mekan vaat eden yeni Symbol'ün 506 litrelik bagajı da geniş aileler ve filolar için gereken geniş hacim isteğini karşılıyor. Yeni Symbol'ün iç mekanıysa eskisiyle kıyaslanamayacak kadar modern ve şık görünüyor. 6 litrelik torpido gözü ve kapılara yerleştirilen geniş eşya gözleriyle iç mekanın kullanışlılığı artırılmış.