Ülker'in içecek grubu Ramazan öncesi 9 yeni ürününü tanıttı. İçecek markası sayısını 18'e çıkarttı. Firma, 2008'de 738 milyon dolar ciro bekliyor.
***
Ülker çıtayı yükseltti
Ülker İçecek Grubu, 9 yeni ürünle marka sayısını 18'e çıkarttı. Yeni ürünlerle hedeflerini de büyüten Ülker, bu yıl içecekten 738 milyon YTL ciro bekliyor.
Ülker, 6 yeni içecek markası ve 9 yeni ürünı pazara sunarak, içecekte 18 markaya ulaştı. Çıtayı yükselten Ülker İçecek Grubu, yeni markalarla üretimini yüzde 11 artışla 676 milyon litreye, toplam cirosunu da 738 milyon YTL'ye ulaştırmayı hedefliyor. Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü, içecek sektörünün 'en çok çeşit üreten' önemli oyuncusu olduklarını, her talebi karşıladıklarını söyledi.
YENİ YATIRIMLAR GELİYOR
Ülker İçecek Grubu Genel Müdürü Şener Astan ise, yeni ürünlerinden sadece mineralli su ile ilgili yatırımlarının 10 milyon dolar, Maltana için yaptıkları yatırımın da pazarlama yatırımları ile birlikte 3 milyon dolara ulaşacağını bildirdi. Ülker İçecek Grubu Genel Müdür Yardımcısı Arzu Gökalp de, İçecek Grubu'nun yeni ürünlerini tanıtırken, sektöre yeni segmentler sunduklarını kaydetti.