Real Hipermarketleri Türkiye Genel Müdürü, tüketici güven endekslerinde kötüleşme gördüklerini belirterek, 'Daha ucuz ürünlere doğru kaydıklarını gözlemliyoruz' dedi.
Real Hipermarketleri Türkiye Genel Müdürü Kubilay Özerkan, tüketici güven endekslerinde kötüleşme ve güvensizlik gördüklerini belirterek, "Tüketicilerin fiyatla ilgili hassasiyetleri çok arttı. Bunun sonucunda tüketicilerin pahalı ürünlerden daha ucuz ürünlere doğru kaydığını gözlemliyoruz. Mesela pahalı peynirden ucuzuna kayış olduğunu gördük" dedi. Özerkan, kredi kartıyla alışverişlerde artış olduğunu kaydetti.
'MÜŞTERİ VELİNİMETİMİZ' Genel Müdürlük görevini bu ay itibarıyla üstlenen Özerkan, her yeni gün yeni bir uluslararası şirketin Türkiye pazarına ilgi duymaya başladığını, yaşanan dönemsel ekonomik sıkıntıların ise bu süreci zaman zaman sekteye uğratabildiğini söyledi. Özerkan, Türkiye'nin büyüyen bir pazar olarak uzun vadede gelecek vaat ettiğini vurgulayarak, 'müşteri velinimetimizdir' anlayışını çağın gereklerine uygun olarak yorumlayıp, başarıları artıracaklarına inandıklarını dile getirdi. Özerkan, fiyat konusunda müşterilerin hassasiyetini göz önünde bulundurduklarını da kaydetti.