2008'i 2001 gibi fırsat yılı olarak değerlendirdiklerini belirten Orka Group Başkanı Orakçıoğlu, herkesin küçülmeyi düşündüğü dönemde kendilerinin yılı % 20 büyümeyle kapatacaklarını söyledi.
Orka Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, piyasalardaki olumsuz gelişmelere rağmen bu yılı YTL bazında yüzde 20 büyüme, 120 milyon YTL ciroyla kapatmayı öngördüklerini belirterek, "Herkesin küçülmeyi düşündüğü bir dönemde, biz sektörümüzde büyüyerek, lider olarak çıkacağız. Hedeflerimizi gerçekleştireceğimizi düşünüyoruz" dedi. Damat, Tween, ADV markalarının sahibi Orka Group'un gelecek hedeflerinin açıklandığı toplantıda konuşan Orakçıoğlu, "2008'i bir fırsat olarak görüyoruz. 2001'i de yine böyle görmüştük" diye konuştu. Şu anda bin 58 çalışanlarının bulunduğunu kaydeden Orakçıoğlu, son 1 yılda 250 ek istihdam yarattıklarını aktararak, "2008'de kendi sektörümüzde yılın en başarılı firması olmak istiyoruz" dedi. Orakçıoğlu, 3 haftada 1 mağaza açabilecek hızı yakaladıklarına işaret ederek, 117 mağazaları bulunduğunu, yıl sonunda 125 satış noktasına ulaşacaklarını bildirdi.
'PRENSLERDEN TEKLİF GELİYOR' Ayrıca Orakçıoğlu, 2007-2008 yılında en fazla stratejik ortaklık teklifi alan Türk firması olduklarını, haftada 1-2 kez telefonla bile ortaklık teklifi geldiğini söyledi. Orakçıoğlu, "Avrupa Prensleri dahil, her yerden teklif alıyoruz. Ancak biz bu konuda temkinli davranıyoruz. Bizim bu konuda kendimize koyduğumuz hedef 2010 yılı, değerimizi bu sürede 2-3 kat daha artırmayı planlıyoruz. 2009 yılı sonunda gelen teklifleri değerlendirebiliriz" şeklinde konuştu. Orakçıoğlu, Orka'nın Tween markasıyla Ağustos'tan itibaren Londra Knightsbridge Harvey Nichols'ta, İtalya'nın en güçlü showroom'u Studio Zeta'da, İngiltere'de Four Marketing'de ve Almanya'da Klauser'de yer alacağını ifade ederek, dünyanın en ünlü markaları arasına girdiklerini söyledi.