Logodan teknolojiye, organizasyondan altyapıya bir çok değişim geçiren VakıfBank, bunun için 3 yılda 15 milyon dolar harcadı. 6 yılı kapsayan yenilenme süreci 155 milyon dolara mal olacak....
VakıfBank, son 3 yıldır yaptığı yenilenme çalışmaları ile kurumsal kimliğini tamamen yeniledi. Şimdiye kadar kurumsal kimlik değişimi için VakıfBank 15 milyon dolar harcama yaptı. 6 yılı kapsayan değişim sürecinin sonunda ise VakıfBank'ın değişim faturasının toplam 155 milyon dolar olması planlanıyor.
DÖNÜM NOKTASI Genel Müdür Bilal Karaman, VakıfBank'ın kurumsal kimliğinin değişmesine ilişkin düzenlenen toplantıda, 3 yıldır sürdürülen yeniden yapılanma, diğer bir adıyla 'değişim' çalışmalarında önemli bir dönüm noktasına geldiklerini söyledi. Karaman, bugün görünen kurumsal kimlik değişiminin aslında dev bir buzdağının yalnızca görünen kısmı olduğunu belirterek, hedeflerini müşteri memnuniyetini ön plana çıkaran, kurumsal bir yapıya ulaşmak olarak koyduklarını dile getirdi. Karaman, VakıfBank'ta devrim niteliğinde adımlar atarak bu hayali gerçekleştirdiklerini ifade ederek, yaptıkları ve yapacakları çalışmalar hakkında, şu bilgileri verdi: * VakıfBank'ın organizasyon yapısını tümüyle yeniledik. 800 bini aşkın ticari portföy yöneticisi, 500'den fazla bireysel portföy yöneticisi ve 650 satış sorumlusu belirledik. Tüm personel yaklaşık 2 bin seansın üzerinde eğitim aldı. * İstanbul'da 2, Ankara'da 1 kurumsal merkez açtık. * Donanım konusunda hem merkezi sistem kapasitesini arttırdık hem de tüm bilgisayarları yeniledik. Alternatif dağıtım kanallarını da son 3 yılda baştan aşağı yeniledik. Teknolojik altyapı için 3 yılda yaklaşık 65 milyon dolarlık yatırım yaptık. 2010 yılına kadar 75 milyon dolarlık ilave teknoloji yatırımı daha yapacağız. * 2010 aktif büyüklük hedefimiz yüzde 77 büyüme ile 82.5 milyar YTL'dir. Krediler de 2010 yılı hedefimiz yüzde 110 büyüme ile 55 milyar YTL'dir. * Yenilikçi bir yüz kazanmaya çalışıyoruz. Bu bağlamda logomuzu da yeniledik.