Tekstilde sancılı günler yaşanıyor. Erken başlayan ve yüzde 70'lere varan indirim kampanyalarına rağmen sektör beklenen canlılığı yakalayamadı; esnaf dertli....
Bu yıl kampanyalara erken başlayan firmalar, yüzde 70'e varan indirimlere rağmen satış yapamayınca, ikinci ürüne de indirim ve kart avantajları sağlayarak stoklarını eritmeye çalışıyor. Ancak bu bile sektörü canlandırmaya yetmiyor. Son birkaç yıldır tekstil ürünlerinde yaşanan talep azlığını aşmak isteyen birçok mağaza, ürünlerini satabilmek için müşteri memnuniyetini artırıcı kampanyalara yöneliyor.
'TÜKETİCİ DAHA TEMKİNLİ' Temmuz sonlarına doğru başlayan yaz indirimlerine, bu sene Haziran başında giren mağazalar, yüksek indirimlere rağmen satış yapamıyor. İkinci ürüne ekstra indirim ve kart avantajlarının yanı sıra 100 YTL'den başlayan alışverişler için yüzde 5- 10 arasında alışveriş çeki imkanı, 'ilave taksit', 'iki al bir öde' gibi cazip seçenekleri müşterilerine sunuyor. Tüketicilerin önceki yıllara göre daha temkinli davrandıklarını ve fazla harcama yapmadıklarını söyleyen firma sahipleri, "Ciddi sıkıntı var. İndirim politikası yapmak zorundayız" diyor.